Potrzebna Pomoc ?

Nasza Pomoc

Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy zadzwoń do nas, z przyjemnością Ci pomożemy.

Zadzwoń Teraz:

502-620-462

Agresywna Masa
Agresywna Masa

 

Rosyjski Trening Siłowy - Agresywna Masa

Istnieje wiele ciekawych programów treningowych na masę dla sportowców, jednak niewiele z nich zapewnia konkretne efekty. Dlatego warto przetestować coś o czym nie każdy słyszał, a co przynosi spektakularne efekty w zadziwiająco krótkim czasie, zastanawiasz się z pewnością o czym jest mowa. Program ten pochodzi z Rosji i pozwala zdobyć nawet do 10 kilogramów czystej masy mięśniowej w ciągu 6 – 8 tygodni. Podstawą oczywiście jest tutaj trening, jednak nie bez znaczenia pozostaje dieta, poziom nawodnienia oraz regeneracja. Można się wspomagać suplementami. Najlepszym wyborem będzie monohydrat kreatyny  oraz białko, bądź gainer, w zależności od naszej budowy ciała.

Baza pod trening

Podsumowując prze przedstawieniem treningu:

  • Zwiększone spożycie wody
  • Dodatni bilans kaloryczny w diecie
  • Stosowanie monohydratu kreatyny i odżywek białkowych, bądź białkowo-węglowodanowych
  • Odpowiednia ilość snu i czas na regeneracje

Program „Stabilna i duża Masa”

Trenujemy tylko trzy razy w tygodniu. Oczywiście optymalne co drugi dzień plus jeden dzień ekstra regeneracje w trakcie tygodnia. Ponadto każdy trening wygląda tak samo, będziemy korzystać tylko z trzech ćwiczeń, jednak z trzech najbardziej anabolicznych ćwiczeń znanych człowiekowi. Oto one:

  • Martwy ciąg klasyczny
  • Przysiady ze sztangą (rozstaw nóg na szerokość barków)
  • Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej

Co do kolejności to polecamy zacząć od przysiadów, potem martwy ciąg, a na koniec wyciskanie na klatkę. Każdego ćwiczenia wykonujemy po 8 serii, a w każdej serii od 12 do 6 powtórzeń. Trening jest zdecydowanie wyniszczający i niesamowicie męczący. Ponadto najlepiej zacząć od 12 powtórzeń i stopniowo zmniejszać ich liczbę zwiększając ciężar. Wyrzut hormonów będzie niesamowity, co spowoduje duże przyrosty, jednak trzeba się przyzwyczaić do uczucia notorycznego zmęczenia.

Dodatki

Jeśli zależy nam na suchej masie mięśniowej to idealnym pomysłem będzie trening aerobowy po treningu. Z własnego doświadczenia powiem, że przemiana jest tak spektakularna jak w przypadku ludzi, którzy wspomagają się środkami anabolicznymi, a co najważniejsze efekt jest długotrwały. Program ten jest bardzo dobry dla początkujących, jednak trzeba im pokazać właściwą technikę wszystkich ćwiczeń. Z chudego patyka staniesz się postawnym mężczyzną po 2-3 takich cyklach treningowych. Po każdym cyklu należy zrobić tydzień przerwy w ćwiczeniach, bądź zastosować trening regeneracyjny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl