Potrzebna Pomoc ?

Nasza Pomoc

Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy zadzwoń do nas, z przyjemnością Ci pomożemy.

Zadzwoń Teraz:

502-620-462

Zdrowe Żywienie - Zasady
Zdrowe Żywienie - Zasady

 

Zdrowe Żywienie

Nasze zdrowie w głównie zależy od systemu odżywiania. Jednak jak jeść, żeby być zdrowym i zachować piękną sylwetkę. Na to pytanie można udzielić naprawdę wielu odpowiedzi i każda z nich najprawdopodobniej będzie słuszna. Jednak my postaramy się pozbierać te informacje w jedną konkretną całość tak by stworzyć zestaw prostych zasad dzięki, którym zadanie to stanie się proste.

Zdrowe Żywienie Zasady

  • Jedz często i mniej – to takie elementarne I tak często powtarzane, że naprawdę można mieć tego dość, jednak bardzo mało ludzi stosuje się do tej reguły, jest ona piekielnie trudna do utrzymania pomimo swej prostoty. W obecnym świecie ludzie wciąż biegają i mają bardzo mało czasu, tak mało, że nie ma czasu na jedzenie przez cały dzień, a po przyjściu z pracy są tak głodni, że nie potrafią powstrzymać swojego głodu i obżerają się do nie przytomności.
  • Jedz dobre tłuszcze – pomimo utartej opinii, że od tłustego jedzenia człowiek tyje to istnieją też takie tłuszcze, które są nam po prostu potrzebne, a ponadto pozwalają zachować zdrową sylwetkę. Mowa o tłuszczach nienasyconych, są one pochodzenia roślinnego, wyjątek stanowi tłuszcz rybi, który także jest pro zdrowotny, i zachowują stan ciekły w temperaturze pokojowej
  • Pamiętaj o pełnowartościowym białku – ważne jest aby każdy z naszych codziennych posiłków był oparty na białku, które mam pełny skład aminokwasów, pozwoli to zachować smukła sylwetkę i zbudować mięśnie, jeśli się odchudzasz odpowiednie ilości białka pomogą Ci je utrzymać i zahamują procesy kataboliczne
  • Jedz dobre węglowodany – w tym przypadku nie chodzi o ich smak, a o przyswajalność. Węglowodany o niskim indeksie glikemicznym stopniowo uwalniają ich energię nie doprowadzając do wahania poziomu cukru w organizmie i powstrzymując go przed niekontrolowanymi wyrzutami insuliny, która jak powszechnie wiadomo jest hormonem anabolicznym
  • Dużo pij – nie Panowie nie chodzi o piwo, a o wodę mineralną. Najlepiej nie gazowaną i przyjmowaną regularnie w ciągu dnia. Optymalna ilość to około 2 litrów na dobę, chyba że idziemy na trening, wtedy dodatkowa butelka obowiązkowo musi być.

To tylko podstawy jednak zastosowanie się do powyższych zasad na pewno spowoduje  spadek ilości tłuszczu w naszym organizmie i sprawi, że będziemy żyć znacznie zdrowiej i lepiej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl